diumenge, 3 de febrer del 2019

Espai Infantil de Roquetes.

Passejant pel meu barri vaig descubrir aquest espai i vull compartir-ho.L'Espai Infantil de Roquetes (antiga Associació de Veïns i Veïnes de Roquetes) és un local on la Fundació Pare Manel realitza, des de fa més de 10 anys, una tasca socioeducaitva amb infants del barri de Roquetes. Actualment es duen a terme dos projectes. Al matí es desenvolupa el projecte de Cocriança, un espai on poder conciliar la vida familiar i laboral acollint infants d'entre 12 mesos fins als 6 anys. Es tracta d'un espai amb una metodologia d'escola viva i educació lliure. A la tarda es realitza un casal infantil, vinculat al Centre Obert Muntanyès, sent un espai infantil dedicat al lleure amb infants d'entre 4 i 7 anys. A través de propostes lúdiques, artístiques i experimentals es treballa la imaginació i la creativitat. De la mateixa manera, a través de l'acció quotidiana es treballen hàbits i valors. Tot plegat permet acompanyar a l'infant en el seu desenvolupament integral. Per més informació us podeu adreçar al mateix Espai Infantil de Roquetes que es troba al carrer Jaume Pinent nº 61.Després de demanar permís per poder fer el reportatge em vaig passar tota una tarda amb ells i em va encantar.Moltes gràcies a Mamen i Sara per la seva acollida i desitjo que serveixi d'informació pels pares del barri.Jo ja arribo una mica tard.

Ir abajo Ir arriba